Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колев, би ли обяснил как крушката на таблото оказва влияние
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • бе аз май съм ти обяснявал ,ама ти си варненски и не слушаш
      през тая лампа ротора на алтернатора първоначално получава захранване за да може самия алтернатор да почне да генерира електричество.
      много е важен тока към ротора, който зависи от съпротивлението на лампата. това съпротивление нараства значително когато лампата свети, от стареене на жичката на лампата също има покачване на това съпротивление. към това се прибавя също съпротивлението от старата ел. инсталация. колкото по-голямо е съпротивлението, толкова по-малък е тока през крушката и толкова по-бавно реагира алтернатора.
      проблема се решава като се замени крушката с резистор с еквивалентно съпротивление и мощност 10вата. стойността я смятахме. за индикация се ползва червен светодиод с последователно свързано резисторче 680 до 820 ома и двете свързани успоредно на големия резистор.
      точка

      Comment


      • Колеги, радвайте се, че Боби е мод на раздела , а не аз.
        До сега са съм ви озлочестил половината.
        Не защото не разбирате, а защото не четете и пак задавате тъпи въпроси. Ще дам и тъпи отговори.
        Върнете се на теМата за динамото от раздела ни и после ми задайте въпроси.
        ЩЕ отговоря на всичките, но за бога не дрънкайте глупости!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • ей киселяк, сипи 50
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • етете

            Сипах си и повече, ама пак не ми се услаждате.
            П
            исах бе келемета. Четете или ми ги изпратрете, та да ги оправя
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              бе аз май съм ти обяснявал ,ама ти си варненски и не слушаш
              през тая лампа ротора на алтернатора първоначално получава захранване за да може самия алтернатор да почне да генерира електричество.
              много е важен тока към ротора, който зависи от съпротивлението на лампата. това съпротивление нараства значително когато лампата свети, от стареене на жичката на лампата също има покачване на това съпротивление. към това се прибавя също съпротивлението от старата ел. инсталация. колкото по-голямо е съпротивлението, толкова по-малък е тока през крушката и толкова по-бавно реагира алтернатора.
              проблема се решава като се замени крушката с резистор с еквивалентно съпротивление и мощност 10вата. стойността я смятахме. за индикация се ползва червен светодиод с последователно свързано резисторче 680 до 820 ома и двете свързани успоредно на големия резистор.
              нищо не разбрах, сутринта пак ще го чета .. лека
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • Аиде още една екстричка за каката,някои да сподели за карбоновото фолио дали става добре за споилери
                Attached Files

                Comment


                • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                  нищо не разбрах, сутринта пак ще го чета .. лека
                  елементарно е. тая крушка има 3 задачи.
                  1. индикация
                  2. първоначално захранване на ротора
                  3. ограничаване на тока през ротора
                  по точки 2 и 3 тя не се справя особено добре, затова се заменя с резистор, а индикацията се прави със светодиод и токоограничаващо резисторче за светодиода, както е направено при 145.

                  ще питаш що му трябва ток на тоя алернатор.
                  при динамото имаш статор изграден от постоянен магнит и ротор който произвежда електричество . при него влиянието на оборотите на въртене е изключително важно за това какво ще се получи на изхода.
                  при алтернатора статора е от намотки и той е този който произвежда електричество. за тази цел му трябва въртящ се магнит. тази роля играе ротора който е ел. магнит. регулатора регулира тока през ел. магнита като по този начин алтернатора е много по-устойчив на промяната на оборотите. примерно при намаляне на оборотите , регулатора повишава тока в ротора и изхода се запазва равен.
                  понеже ротора е ел. магнит , в началото трябва да го захраним. е , това става през крушката на таблото.

                  па на мордохай ще му кажа да не ми се сърди че пак съм писал за алтернатори , ами да вземе да събере всички мнения в нея.
                  стига си се наливал с алкохол, чакай първо да натрупа снега пък тогава вади свинското и винското
                  точка

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    елементарно е. тая крушка има 3 задачи.
                    1. индикация
                    2. първоначално захранване на ротора
                    3. ограничаване на тока през ротора
                    по точки 2 и 3 тя не се справя особено добре, затова се заменя с резистор, а индикацията се прави със светодиод и токоограничаващо резисторче за светодиода, както е направено при 145.

                    ще питаш що му трябва ток на тоя алернатор.
                    при динамото имаш статор изграден от постоянен магнит и ротор който произвежда електричество . при него влиянието на оборотите на въртене е изключително важно за това какво ще се получи на изхода.
                    при алтернатора статора е от намотки и той е този който произвежда електричество. за тази цел му трябва въртящ се магнит. тази роля играе ротора който е ел. магнит. регулатора регулира тока през ел. магнита като по този начин алтернатора е много по-устойчив на промяната на оборотите. примерно при намаляне на оборотите , регулатора повишава тока в ротора и изхода се запазва равен.
                    понеже ротора е ел. магнит , в началото трябва да го захраним. е , това става през крушката на таблото.

                    па на мордохай ще му кажа да не ми се сърди че пак съм писал за алтернатори , ами да вземе да събере всички мнения в нея.
                    стига си се наливал с алкохол, чакай първо да натрупа снега пък тогава вади свинското и винското
                    Аз пък ще ти кажа, че имаме поне по три поста, а и Фаде е писал доволно коректно по въпроса, а и още хора, ама явно трябва пак да направим един семинар, че им се чете в реално време.
                    За алкохол не ми говори, че само се правя на мъж от почти три месеца. Наливат ме с илачи за кокалите и ми дупчат задника и пия от време на време по една бира!
                    За това и съм киселяк!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • айде бързо оздравяване тогава!
                      ей ти и един виц по темата

                      тая сутрин ставам и пих 2 бири на гладно за бъбреците, на обяд жулнах 3 големи водки за артериите, след обяд пих една бутилка червено вино за сърцето, айде сипи сега една ракия че аман от тия лекарства
                      точка

                      Comment


                      • Колев даи една схемичка как да се монтира тоя резистор и диод в колата

                        Comment


                        • Е
                          Attached Files

                          Comment


                          • ние свалихме таблото и сменихме всички крушки със светодиоди. ползват се резистори 0,125вата. за бял или син светодиод се ползват съпротивления 680ома или 750ома. за червен,оранжев,зелен 820ома или 750ома. издърпва се крушката от пластмасовото цокълче , запоява се последователно на светодиода едно съпротивление, така че то да може да влезе в цокъла. става все едно е крушка. ползват се 5мм високояркостни светодиоди с широк ъгъл. има значение на къде е светодиода.
                            мощния резистор за алтернатора се запоява за букса която е централно отзад на таблото. между буксата и капака на таблото има достатъчно място. трябва да се види по схемата коя е буксата и да се проследят кабелите.единия край на резистора се запоява на плюс от контакт, другия-на кабела от алтернатора за лампата.
                            по принцип можеш да не сваляш таблото, да оставиш крушката и да добавиш мощния резистор. сваляш капака на таблото, откачаш буксата и запояваш резистора.
                            ако брата се навие, може да щракнем снимки.
                            точка

                            Comment


                            • малко да се постопли и я застъпям,някои знае ли защо не мога да си проверя ВИН кода на Алфата а тои е ZAR90700005854745

                              Comment


                              • http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=&SENDFORAUTH=
                                Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                                Comment

                                Working...
                                X